PERSONNEL LOYALTY AS A FACTOR OF THE COMPANY'S COMPETITIVENESS
Keywords:
Russian Railways company, competitiveness, personnel loyalty, satisfaction, remuneration and labor motivationAbstract
This article examines personnel loyalty as a key factor in the company's competitiveness. The article contains both theoretical aspects of the issue under study and the results of its practical research on the example of a particular enterprise. In the conclusion, tools are proposed to increase the level of staff loyalty.
References
Бадренкова Е.С. Формирование лояльности персонала и ее значение для успешной работы организации // Вестник Российского государственного гуманитарного университета. – 2015. – №03 (146). – С. 72-78
Светлакова Р.Ф. Лояльность персонала как условие успешности компании // Материалы научно-практической конференции «Актуальные проблемы экономики и управления в современном обществе», Пермь, 2010: материалы. Пермь: Пермский институт экономики и финансов, 2010. – С. 113-115.
Стратегия развития холдинга "РЖД" на период до 2030 года. Утверждена протоколом совета директоров ОАО "РЖД" от 23 декабря 2013 г. N 19.